'O Mo'o Huelo ke ka'ao e pili ana i ka 'opio. Makemake 'o ia e kokua i kekahi kanaka me'e, kapa 'ia 'o Geckoman. I kona kokua ia Geckoman, 'imi a loa'a keia keiki kane i kona mana me'e pono'i.
Ma ka huaka'i, 'ike 'o ia i na hame'e like 'ole: na 'Ua'u i hiki ke 'olelo, ka Nananana Makaki'i nuha, a me na 'uhini 'ulala.
He me'e 'o Geckoman mai na puke ho'omake'ake'a Hawai'i: 'o Mana Comics.
Geckoman was awesome!
This was such a great opportunity to have my keiki learn Hawaiian while performing. Definitely a lot of commitment, but worth it.
It was super great. I would like to participate in some more keaka shows because this play has inspired me to audition for more. Go Keaka! :-)
...I absolutely love the fact that this play was spoken in Hawaiian language! Maybe some people knew what the actors were saying, but the people who didn't had to figure it out by watching, which could have taught them some of our native language.
He ha'awina ko nā hana a pau. Ua like nō ma keia mau hana keaka a nā haumāna o ka papahana 'o Ho'oulu Pāhiahia i haku ai. Hō'ike 'ia kekahi 'ano pilikia, alaina a hana kolohe nō paha. 'O ka mea nui o nā hana kolohe, 'o ia ka pa'a o ka ha'awina nui a me ke ala e ho'oponopono a holomua ai ma hope mai. E ulu like kākou a pau mai kā lāakou mau mo'olelo haku o keia au kanaka. E kālailai, e nanea, e HO'OULU KAKOU!
• Ua maikaʻi nā hōʻikeʻike a pau! (All the performances were good!)
• It was really fun and a good experience for all!!!
• It was a very fun experience.
• It looked awesome, I wish I could’ve continued with Hoʻoulu over the summer.
• Loved it all, mahalo! The Nāwahī students were amazing & loved that they had this opportunity to experience real acting.
'O Ke Kaua o Kuamo'o, he 'opela 'olelo Hawai'i e ho'ike aku i ka mo'olelo o ka paio ma hope o ka hala 'ana o ka lani nui 'o Kamehameha no Kekuaokalani lāua me Liholiho ka mo'i 'opio. Koi 'ia 'o Liholiho e kona makuahine 'o Keopuolani me ka kuhina nui 'o Ka'ahumanu e waiho i ke ala kupuna a e ho'ole i ka 'ai kapu. Ma o ke mele, ka hula me ke oli e ha'i hou ana i ka mo'olelo o ka lāhui kanaka e ho'ololi 'ia me ke kaua ho'okahi.
• The show was amazing! I loved the battle music! The people were very good actors and their voices were amazing! I also liked the outfits. They were beautiful and traditional. I liked how it was in Hawaiian too.
• Amazing!!! We are in need of more of these events. E ola ka ʻōlelo Hawaiʻi.
• So excited to see this original production Herb Mahelona is our treasure. Amazing lyrics and story. Incredible wealth of